Photobucket

...My BesTFRieNDs...

...My BesTFRieNDs...
...PErsaHABaTan YaNG seJAti tiDAk mUnGKin aKAn bERLaLu PerGi...

Thursday, July 9, 2009

UNIKNYA DIA...



Buzz!! teguran pertama dari dia.. 'sudah aku baca blog ko.. semoga ko dan keluarga mendapat keredhaanNya..' dia memulakan kata-kata.. Kalau tak silap, dalam 3 hari lalu.. dari sanalah perkenalan kami bermula.. Kehadiran ID jejaka misteri tersebut dalam friends list ym aku, sesungguhnya sangat aku tidak sedari.. Tiba-tiba saja dia ada disana.. Menurutnya, dia mendapat ID ku daripada seorang teman.. ah... tak kesahlah, janji bahagia..

'FAT KONG' nama dalam ym yang dia bagi.. Mula-mula tu keliru juga.. Nama jejaka misteri ni terang-terang bukan nama melayu.. tetapi, fasih pula dalam bahasa malaysia.. Susunan ayatnya, walaupun tidak skema, namun tetap teratur dan indah.. Malu untuk bertanya, aku diamkan saja..

Ternyata, dia ini sama sepertiku.. Saudara seagama.. Katanya, dia ini seorang yang cukup tidak berperasaan.. Tetapi tersentuh juga hatinya dengan kisah hidupku yang aku ceritakan menerusi blog ini.. Senyum dan ketawa menemani bibirku setiap kali 'berborak' dengannya menerusi ym.. Lucu.. Dan........ Best! Hehehe..

Uniknya dia, dia pandai melukis karikatur dalam ym.. Pasti semua tahu imvironment 'DOODLE' kan? Wah.. Aku tertarik dengan kelebihannya itu.. Gambar-gambar kartun tu, dia la yang hasilkan.. Sangat senang mempunyai kawan seperti dia.. Mudah dibawa bicara, mudah juga dibawa bergurau senda.. SHAHRIL, selamat datang ke hatiku sahabat...=)

Terima kasih Allah.. Semoga persahabatan ini berkekalan.. Amin....(^,^)

0 comments: