Photobucket

...My BesTFRieNDs...

...My BesTFRieNDs...
...PErsaHABaTan YaNG seJAti tiDAk mUnGKin aKAn bERLaLu PerGi...

Thursday, July 2, 2009

KISAH PERTAMA



Fuuhhh.. salam buat semua teman.. akhirnya berjaya
jugak aku cipta blog ni.. makan masa jugak aku berguru dengan kawan aku yang sorang tu.. nasib baik jugak la dia tak naik bengang.. errrr.... sebenarnya, aku tak taw jugak la dia bengang atau tidak.. sebab aku tak nampak pun expresi wajah dia.. wakakaka.. apa - apa pun, TQ banyak - banyak jugak la sir..=)

Aku tak taw jugak nak cerita apa ni.. buat pertama kali jugak aku mengarut ntah pa - pa dalam blog ni.. bagi la aku chance k.. hehehe.. urm... best jugak skali skala menaip panjang - panjang.. ya la.. memandangkan sudah lama jugak aku tingggalkan zaman sekolah, dimana kita terpaksa menyiapkan karangan yang agak panjang jugak kan.. huhuhu..

Nak dijadikan cerita yang
jugak agak tak menjadi ni, sepanjang usaha aku nak mempublishkan blog aku, macam-macam jugak pengalaman yang aku dapat.. apa aku respect sangat dekat diri aku sendiri, aku jugak tak tau yang aku boleh jugak banyak membaca and mencari maklumat sebagai persediaan untuk aku berkongsi cerita.. kalau mama papa aku tau, sure dorang jugak akan bagi aku 100 markah kredit.. hahahaha.. tapi, ada jugak kawan aku bagitau, yang blog ni boleh jadi diari.. waa aku tak faham jugak.. diari sepatutnya menjadi teman peribadi.. apa - apa hal pun aku puji jugak kawan aku tu.. blog dia manthop gitu.. hehehe..

Apa-apapun, aku ada
jugak meletakkan harapan dekat blog ni.. aku harap selain dapat bercerita, aku jugak dapat cari kawan - kawan lama and baru untuk kita sama - sama berkongsi kisah suka duka.. chewah... ala -ala mitos gitu.. hehehe.. Oklah.. dengan lafaz Bismillahirahmanirahim, dengan ini maka akhirnya rasmi jugak la aku ada blog.. alhamdullillah......=)

_errrr rasanya ada berapa banyak perkataan
jugak dalam kisah pertama aku ni???_

0 comments: