Photobucket

...My BesTFRieNDs...

...My BesTFRieNDs...
...PErsaHABaTan YaNG seJAti tiDAk mUnGKin aKAn bERLaLu PerGi...

Friday, July 3, 2009

..CINTA OH CINTA..


"u...nanti u call i balik taw.. i tunggu u.. kelas dah on ni..love u much u..." fuhhhhh... tiba - tiba rasa meremang segala bulu yang ada di badan ni.. walaupun time tu aku duduk betul - betul dibawah cahaya lampu dan suasana tu tidaklah menyeramkan pun.. wakaka.. kawan aku yang dua orang ni sudah ketawa besar, geli hati dengan perucapan mat jiwang patah yang duduk betul-betul dihadapan kami.. tidak pula aku join mentertawakan si mat jiwang patah tu.. bukan apa.. aku tengok dia macam sudah terasa dengan tindakan mesra alam daripada sahabat-sahabat sejatiku..

sooo, faham - faham sajalah 1 tugas perempuan yang tidak begitu menyenangkan ni.. aktiviti mengumpat secara kecil - kecilan pun bermula.. aku dengan perasaan yang tidak mahu ketinggalan juga turut serta.. kelas pagi itu, bertukar menjadi sesi perbualan yang menarik antara aku dan kawan-kawan aku.. topik pun hangat boleh tahan, layan..... hehehe...


sorang kawan aku bagi soalan yang susah nak jawab.. "kamu rasa, dia call pakwe or makwe dia?" fuhhhhh... dunia.. dunia.. borak punya borak, mengumpat punya mengumpat, kelas pun tamat..
cerita kami tidak terhenti sampai di situ.. follow juga mamat patah tadi sampai cafe.. sebagai cover sesi pengintipan tu, aku dan kawan-kawan pergilah membeli makanan.. errr... kebetulan memang perut pun tengah berdondang sayang.. huhuhu...

kalau diperhatikan mat patah ni memang handsome.. stylo juga, dan memiliki kulit wajah yang halus dan licin.. terdetik rasa dihati ni nak tanya produk kecantikan apa yang dia pakai.. tapi aku batalkan niat tu atas dasar keseganan dengan mengambil kira faktor bahawa dia adalah lelaki.. hehehe...

tengah aku sibuk menyuapkan makanan ke dalam mulut, tiba-tiba kawan aku yang sorang ni menjerit "what??!!! Can u believe it???" dan dengan selamba kawan aku sorang lagi tu menjawab "believe it bebeh.." arrghhhh.... nampaknya aku terlepas sesuatu yang menarik sebentar tadi.. sebelum aku bertanya dengan lebih lanjut, sempat juga aku meneguk milo ais yang berada di depan mata aku ni.. hehehe..

rupa-rupanya ada adegan kiss-kiss pipi tadi.. adussss.. aku terlepas la pula part klimax.. tapi kalau aku nampak tadi tu, aku tak akan segan silu untuk berdiri and mandikan dua orang mamat tu dengan air milo.. nasib baik aku tak nampak.. dapat juga aku minum milo tu.. alhamdullillah.. hehehe... errr tapi yang datang ni macho juga.. gaya ala-ala hero ceta hindustan.. tapi sayang sejuta kali sayang, naluri kelakiannya songsang.. huhuhuhu...

haru biru betul.. kadang-kadang aku tengok kampus aku ni, macam shopping mall pun ada.. bezanya, masing-masing ada membawa buku.. ala-ala orang tengah bershopping sakan.. bukan niat aku memburukkan nama kampus sendiri tapi inilah hakikatnya.. isi perut kampus aku ni tidaklah seindah dan secantik badannya.. walaupun bilangan agak kecil, tapi kalau orang luar nampak.... MALU BEB... bak kata pepatah, majulah sukan untuk negara... errrr.... ( cam pelik ja bunyi...??? )

so... apa yang aku maw bagitaw disini ialah, si mat patah tu sure la bertittle 'makwe' and si mat macho tu bertittlekan 'pakwe'.. sebab yang patah tu si mat patah.. wakakaka... dah terasa diri tu awek sangat la tu.. huhuhu.. maka terjawab juga soalan kawan aku tu tadi.. tidaklah menjadi perbuatan yang sia-sia kami follow mat patah tu.. berhasil juga siasatan kami.. yaaahooooooo............!!!!!! - allahualam -

p/s : GAMBAR TU SEKADAR GAMBAR HIASAN..HEHEHE..

0 comments: