Photobucket

...My BesTFRieNDs...

...My BesTFRieNDs...
...PErsaHABaTan YaNG seJAti tiDAk mUnGKin aKAn bERLaLu PerGi...

Tuesday, December 15, 2009

KENANGAN BAKAL TERCIPTA

Sudah lama aku tinggalkan blog ni.. Rasanya tiada apa yang perlu aku kabarkan pada teman-teman.. Semua yang berlaku biasa-biasa sahaja.. Tiada yang istimewa..

Namun, beberapa hari lagi mungkin sesuatu yang sangat bermakna akan berlaku dalam sejarah hidupku.. 1 kenangan akan tercipta antara aku dan Meet-G.. Hanya tinggal 4 hari saja lagi untuk buah hatiku menjejakkan kaki ke pulau indah ini.. Semoga Allah melancarkan perjalanannya dan meredhakan pertemuan kami... Doa dari kalian amat aku hargai..(^,^)

Pada mulanya aku hanya ingin kabarkan pada kalian setelah kami berjumpa.. Namun tidak sabar rasanya untuk aku memberitahu kalian tentang kehadirannya.. Hehehe..

Sampai bertemu lagi... Akanku kabarkan pada kalian pertemuan kami nanti ya..... Salam teman....

0 comments: